Details

An Escape The Room game where we have to escape some toilets within 1 hour, otherwise we’ll be framed for murder. ▻Please consider sharing/rating this …

views: 3955
video rating: 4.91
time : 15:32
likes: 267
dislikes: 5

Views: 0

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

24 Comments

  • Pablo Ricardo 1 hour ago

    Short and sweet! jajajaja

  • AlessaLaraNitara 1 hour ago

    2:57 Nuka Cola… 😀

  • washington1884 1 hour ago

    3:03 Ah, yes. America's favourite boy band: sofa.

  • luvhungryman 1 hour ago

    Lol good stuff, Im gonna make agame called ! toilet Inspector" you roam around inspecting toilets, you may get lucky, or you may not, depending if you knock on a cubicle, peep, or change the bog roll and soap. Interested? )

  • Kishy 1 hour ago

    Haa that was kinda cool 😀

  • Maurrokh 1 hour ago

    That time limit was waaaay too generous 😀

  • Rachel Diabo 1 hour ago

    Gosh, that was quick….. Good job! Would of been cool if one of the bodies were a threat somehow. But the pressure would be much worse.

  • Scriptor13 1 hour ago

    I bet that after Lake Ridden Part 6, this little jaunt in the House of Lords lends a new meaning to "relief." 🚾 👍

  • Dee Doomes 1 hour ago

    I got that summer time summertime MADNESS

  • Dethflash 1 hour ago

    2 videos in 1 day! Such a treat! Just what i needed after this crazy day

  • Madison Knight 1 hour ago

    i seriously do not understand how you don't have more subscribers. keep up the great work, man!

  • BlackTongue BodyShop 1 hour ago

    The repetitious piano in the background was driving me mad..
    Please turn off or down the music next time. It was the same droning chords..

  • OutlawRebel117 1 hour ago

    You're right, bro. The music sounds very familiar.

  • Loki Cooper 1 hour ago

    Niiice! Pity it didn't have more puzzles; that last puzzle was fun.

  • engelsseele2 1 hour ago

    YAY another CJU video!

  • MaliceDiary 1 hour ago

    Seems pretty nice of the murderer to bother making puzzles for you to solve to escape instead of just… not doing that.

  • zeratulcraft 1 hour ago

    Reminds me to go do the other escape rooms nearby. The ones in the city were great!

  • Alexander Willow 1 hour ago

    I like how it was an actual hour that they gave U not a figurative game sorta hour.

  • Vera Aloe 1 hour ago

    21 Rooms's gameplay soundtrack

  • Izma Abbasi 1 hour ago

    New video good.☺
    Cju on the previous video I commented about the box hope it helps.😊

  • Immortal Origins 1 hour ago

    Quite a nice escape the room game and it even has toilets so I guess thats extra points for you lol

    Cju, have you ever played "Crimson Room"? Its an escape the room game, I played it some time ago and seeing you play this now made me remember it lol

  • CJUGames 1 hour ago

    Looks like with the contrast and brightness increased slightly, you can see the symbols from the start. Weird.

  • BLVCK WXLF 1 hour ago

    I LOVE YOU!!! NOTICE ME SENPAI

  • BLVCK WXLF 1 hour ago

    First!